Kristine Gjøsæter

• Skrevet: 22.06.2015
  • Kl: 23:58
  • Kategori: Juni 2015

Før vi reiste hjem igjen fra Bømlo i går, ble jeg og Ole med noen venner på en fjelltur.
Turen gikk til Siggjo, og jeg kan ikke huske sist jeg var der oppe! Var en ganske kjekk tur!
Ei av venninnene som var med har jeg ikke sett på aldri så lenge, så var koselig at hun kunne være med også.
Tok mange bilder på toppen, men dei har venninna mi for øyeblikket, så får ikke lagt dei ut nå..
Jeg hadde ikke lomme til å ha mobilen i, så jeg la den igjen i bilen før vi gikk... Angret litt på at jeg ikke bare tok den med likevel, hehe.

Etter siggjoturen var det tilbake og spise middag. Ble litt senere enn planlagt, men vi kom oss avgårde på hjemveien en liten stund etter middagen.
Klokka var vel nesten 2230 når vi var og hentet Santo, da han har vært hos ei venninne her i Haugesund.
Så det var rett i seng når vi kom hjem i leiligheten.

Dotten! <3

Var en ganske fin søndag og en super helg! :)
Nå er det bare å vente på sommerferie! Blir digg! :)

#fjelltur #bømlo #henlg #søndag #tur #venninne #venner #siggjo #topp #fjell #sol #hund #pomeranian #dott #heim #igjen #ny #uke

• Skrevet: 22.06.2015
  • Kl: 23:58

Bømlo

• Skrevet: 21.06.2015
  • Kl: 00:33
  • Kategori: Juni 2015

Jeg og Ole reiste til Bømlo i går etter jobb, da vi skulle være der i helga. Er ganske lenge siden jeg var her sist, så det var på tide med en tur.
Hadde som vanlig mye å snakke om, så hele kvelden i går gikk til nyheter og sladder.

I dag tok vi turen til sentrum her, da jeg hadde et lite ærend. Det vi ikke hadde fått med oss, var at det var både biltreff og noe show greier som foregikk der. Det vil si at omtrent alle måtte besøke sentrum denne dagen, og det var svært lite ledige parkeringsplasser.
Pleier aldri være problem med parkering her, haha. Men etter en liten runde rundt plassen, endte vi opp med å stå her:

Vi var der ikke lenge før vi kjørte hjem igjen, og når vi kom hjem hadde sola kommet frem. Så da var det bare å hive på seg shorts og bikini.
Hadde det litt morsomt med søstera mi også, er jo ikke så ofte vi ser hverandre lenger.

Som middag ble det grilling av diverse, og utrolig nok så var dette første gangen jeg grillet ute i år! Utrolig nok, hehe.

Satt ute og slappet av helt til klokka var passert åtte på kvelden. Før det ble kaldt, og vi måtte gå inn.

Genseren og shortsen er fra Nelly.no.

Helga går alt for fort. Natt allerede, og søndag i morgen. Har hatt en super helg her på Bømlo, og håper ikke det blir like lenge til neste gang! :)

#bømlo #tur #helg #familie #kos #grilling #sentrum #parkering #biltreff #show #handling #ærend #sol #bikini #nye #klær #fra #nelly #fornøyd #sommer

• Skrevet: 21.06.2015
  • Kl: 00:33

Tatovering i tankene

• Skrevet: 16.06.2015
  • Kl: 22:27

Hallo!

Jeg går rundt og bare tenker på tatovering for tiden. Har veldig lyst på en ny quote, men sliter litt med å velge/komme på noe bra. Vil helst ikke ha noe som alle andre har, eller som er en standard quote som alle har hørt før.
Så jeg lurer på om det er noen som har noen ideer til meg? Eller noe som kunne fått meg til å tenke ut noe, litt inspirasjon. Hadde vært kjempekjekt!

Den bør ikke være så veldig lang. Rundt 7-8 ord, og helst lenger enn to tre ord :)

Bilde av min første quote.

Håper noen har noen forslag/inspirasjon :)

#tatovering #tattoo #quote #tekst #forslag #inspirasjon #ide

• Skrevet: 16.06.2015
  • Kl: 22:27
  • Kommentarer: 5

Vil ha ferie snart!

• Skrevet: 15.06.2015
  • Kl: 23:38

God kveld alle! :)

Jeg blir skikkelig lei om dagen, og det hjelper ikke at så mange begynner på ferien sin nå, eller allerede er på ferie. Det er så mange bilde av folk rundt om over alt der dei sitter på en solseng med full sol, blå himmel, og en drink i hånda. Koser seg skikkelig i varmen.

Men det som da hjelper på, er tanken på at når dei er ferdig med ferie, ja da er det endelig min tur! Og jeg gleder meg som en unge!
Ferien min i år starter med en biltur til Rudskogen, slik som hvert år. Der en helg med Gatebil venter.

Etterpå er det noen usikre dager, der vi lurer på å dra til Sverige en liten snartur, før vi drar hjemover igjen.
Jeg skal også være med i bryllup til ei venninne, så det blir nok noen dager på Bømlo også, med familie og venner.

Sist men ikke minst så blir det også tur til Bulgaria, og jeg gleder meg sykt til den turen! Håper på en uke med sol, varme og mye gøy. Skal bo på et hotell som ligger helt nede ved stranden, noe som er ganske viktig for en bra sydentur for min del. Jeg tilbringer jo omtrent hele turen på stranda, haha.
Hotellet:

Jeg kommer nok også til å være hjemme en del, da det er godt å bare ha fri og gjøre ingenting. Så får håpe på litt sommer og sol her også i månedene fremover :)

Hadde vært fint med en slik sommer som vi hadde i fjor!

Flere som er enige?

#ferie #sommer #fri #slappeav #tur #bil #gatebil #syden #bulgaria #bryllup #venner #familie #kos #strand #bade