Kristine Gjster

Nye sko p vei!

Jeg har endelig klart å bestille hjem et par nike air sko. Jeg har ventet alt for lenge, da jeg til nå bare har gått i dei samme joggeskoene mine. Ja dei er gode, men dei er egentlig til løping, og er derfor mye bredere i fronten.
Dei jeg bestilte nå, er mye smalere og finere å bruke til hverdags :)
Pluss at dei skal være helt magiske å gå i da.
Så gleder meg ihjel til dei kommer i posten, hehe!

Jeg bestilte dei fra sportamore, og skulle virkelig hatt et par i hvitt også! Men dei var det visst utsolgt for....
Sååå kanskje en annen gang, hehe!

• Skrevet: 27.04.2016
  • Kl: 23:59
  • Kommentarer: 4

Mitt crazy hr!

Ene dagen nr vi var i Bulgaria, fikk jeg meg en god stkk nr jeg s meg selv i speilet. Jeg hadde gtt med hy hestehale hele dagen, og badet mye p stranda.
S nr jeg skulle g i dusjen og tok ut halen, s ble jeg plutselig forvandlet til DEN huleboeren! Holdt p le meg ihjel, for volum er noe som vanligvis ikke eksisterer i mitt hr. Det er s flatt og glatt til vanlig at det skal mye produkter til for holde det oppe.
Men mye saltvann gjorde vist susen, haha!

Tok litt tid f hret rent igjen da. Var ikke bare salt som l oppi der, men mye sand ogs, haha. Tror jeg brukte nesten en halvtime bare i dusjen den dagen der...
Godt det ikke s slik ut hver kveld etter stranda! :)

#ny #hrsveis #crazy #hr #volum #uten #grenser #naturprodukt #uten #like #salt #sand #flatt #og #glatt #til #vanlig #huleboer #mote #m #testes #ut

• Skrevet: 21.08.2015
  • Kl: 22:37
  • Kommentarer: 2

Selfie underholdning

N nr jeg har ligget en hel uke p stranda, s lurer dere kanskje p hva i huleste jeg har drevet tiden med. Timene gr utrolig sakte nr en bare ligger der i solsenga liksom. Men jeg kjedet meg ikke! Tvert imot! Denne turen har jeg hatt full underholdning p stranda hver eneste dag. Ikke bare ved se p alle dei trente kroppene som vandret omkring, men spesielt p en eller to personer. Han ene var ekstremt selvdigger, og vandret rundt i en bitteliten "truse", som man kunne se det meste igjennom. Han badet ikke mye, solte seg ikke mye heller... Han bare vandret rundt for "vise seg". S var det han andre da, rene selfie-kongen. Han ble aldri,aldrifornyd med selfiene sine, og kunne st i sikkert 15 minutter p en og samme plass, og i akkurat samme stilling fr han vandret videre. Han hadde s klart en selfiestang ogs, s han byttet litt p bruke denne. (Noen av bildene er litt uklare).
Legg merke til han i den rde shortsen. (Og folkene som gr forbi)

Litt av en type? Utrolig morsomt se p. Tror det var dagen etter, da l han p ei solseng fremforbi meg og strevde med frisyren. Han l p magen og skulle ta nok en selfie, men han klarte bare ikke f til sveisen... Jeg for min del syns sveisen s nett lik ut hele veien, haha.

Denne sveisen hans var vist ganske viktig ogs, da han ene dagen stod midt i blgene og fikset sveisen med solbrillene til speil. Joda, s kom det jo nok en blge skylte over han da, og s var det p'n igjen! Att det gr an! Hehe. (Var ganske hye blger den ene dagen).

Men folk fr gjre hva dei vil for min del. Jeg takker bare for god underholdning. Jeg tar jo en del selfier selv, men jeg bruker ikke r og dag p ett bilde! S ingenting imot selfier alts, hehe. Bare bra at noen lager litt morsomheter p lange dager :)

#selfie #underholdning #p #stranda #selfiestang #morsomt #liv #langt #ifra #kjedelig #selvdigger #liten #truse #mann #sveisen #er #viktig #syden #land #bulgaria #sunnybeach

• Skrevet: 20.08.2015
  • Kl: 00:35
  • Kommentarer: 0

Frste dagen i Sunny

Rundt klokka 01:00 var vi fremme p hotellet i Sunny Beach, etter bulgarsk tid. (Ca 1,5t fr oss her i Norge).
Timene p flyet gikk faktisk ganske kjapt denne gangen. Rakk nesten ikke sove engang.

Hotellet stod til forventningene, og det var bare spasere max 15m fr du stod i sanden p stranda. Utsikt mot havet hadde vi ogs, s var heldige der. Mye kjekkere kunne vkne til sm blger og sol, istedenfor en kjedelig bakgate.

Utsikten om natta :)

Dagen etter var det opp av senga tidlig. Kunne jo ikke slse vekk uka i varmen, i senga...
S da var det ned, spise frokost, opp p rommet igjen, bytte til badety, og vandre ned til stranda. Brukte hele dagen der, og jeg ble faktisk ganske brun allerede frste dagen! Merkelig nok s fikk jeg mest farge p ryggen, enda jeg bare l og solte meg i solsenga, liggende p ryggen..? Haha.

Slappfisken nyter sola...!

Imens andre nyter skyggen...

Vi koste oss ogs med drinker, mais, frukt og boller som dei gikk rundt og solgte ilpet av dagen.

P kvelden spiste vi p en kinarestaurant, og gikk vandret litt rundt. Lette etter tatoveringssjapper som jeg hadde lest om p nett, da jeg helst ville finne noen med kjent navn. Stoler ikke s mye p disse som ikke har noe navn, og det bare str "tattoo" p skiltet utenfor...
Vi brukte litt tid p lete, men jeg fant til slutt alle jeg hadde lest om og fikk sjekket dei ut.

Kan ikke klage p den frste dagen nei! :)

(Kommer flere innlegg fra turen senere).

#frste #dag #bulgaria #sunnybeach #syden #varme #sol #sj #sand #strand #herlig #ferie #kos #drinker #mat #hotell #tatovering #sjapper #kinamat

• Skrevet: 19.08.2015
  • Kl: 01:02
  • Kommentarer: 0

Mine nye tatoveringer!

Det ble nye tatoveringer p meg n i Bulgaria. Woho, sier jeg bare, hehe. S n har jeg faktisk hele fire stk. Ikke at dei er s store noen av dei, men det har vel ikke s mye si. Den ene jeg tok n, satt jeg lenge tenkte p hvilket sitat/setning jeg skulle ha. Det stod imellom noen f som jeg likte godt, men etter litt snakk med tatovren, s fikk jeg ikke helt dei setningene jeg hadde til passe slik jeg hadde sett for meg. S da gikk det noen dager med tenking. Skulle ikke tatovere fr siste dagen (kvelden fr vi reiste), s hadde god tid til sm justere. Endte opp med "Guided by an eagle", og jeg angrer overhodet ikke! :)

Akkurat tatt av plasten her :)

Sm sorte biter som detter av..gleder meg til se den ferdig grodd! :)

Den andre jeg tok, var jeg sikker p fr vi dro ned. Mtte bare tenke ut hvilken skrifttype jeg ville ha. Da er det kjekt med denne sida HER, der man kan skrive nsket tekst, ogs kommer alle skrifttypene frem slik dei blir med den teksten du valgte. Om det var greit forst? Hehe.
Det str vertfall "Fly away" p min andre :)

Her er plasten akkurat kommet av den andre :)

Jeg er vertfall STORfornyd med begge, og gleder meg stort til begge er grodd. For akkurat n, s klr det, og jeg m frem med krem smre...haha. Har s lyst til bare kl.... Men jeg skal klare la vre! :)

Syns? :)

#ny #new #tatovering #tattoo #sigma #bulgaria #sunnybeach #ferie #endelig #so #happy #gleder #meg #til #dei #er #grodd #font #quote #wrist #arm #pain #love #it

• Skrevet: 18.08.2015
  • Kl: 01:06
  • Kommentarer: 2

Klare for reise!

Endelig blir det litt varme og sol f! Kan ikke akkurat skryte av sommeren her hjemme dette ret... S det skal bli godt og komme seg litt vekk.
Er ikke fremme fr i natt. Men i morgen er det rett ut p stranda! Woho! <3 Det skal virkelig bli fint!
Fr se om jeg legger ut noen bilder til dere nr vi er der nede, viss ikke kommer det nok nr jeg er hjemme igjen :)